Mijn gedachten en Gevoelens !

IN klachinko  |  POSTED :  05:15 0

Myn gedachtes Gevoelens !
Mijn gedachten
Mijn gedachten 
Life is hard without you,
you're my life.
I can't imagine a life without you,
because you're my life.
It's was a dream,
a dream to have you.
But now i've got you,
and i will never let you go.
gedachtes
Without you there is no me,
and without me there is no you.
You're my life my sweetheart ♥
Myn gedachtes Gevoelens !
Mijn gedachten
Mijn gedachten 
Ik heb nooit geweten dat ik zoveel van je kon houden,
maar het is toch werkelijkheid geworden.
Soms lijkt 't dat het te mooi voor woorden is,
het is raar om dat gevoel te hebben.
Jij&Ik voelt aan als een droom,
elk moment denk ik hier zal het eindigen..
Maar dan zijn wij weer samen.
gedachtes
Jij bent mijn engel op deze wereld, 
en in het hiernamaals !
Ik zou je nooit in willen ruilen,
want daar ben je te perfect voor.

My Angel♥
Myn gedachtes Gevoelens !
Mijn gedachten
Mijn gedachten 
Ik heb me hart verloren aan hem,
sinds die ene keer dat hij het had gestolen.
Zonder dat ik het door had werd ik gek op hem,
hij had alles in de gaten.
Mijn hart klopte telkens voor hem,
en zijn ego werd steeds groter.
Ik knapte daardoor op hem af,
maar hij wist mij gek te maken.
Toen had ik alles door,
zijn daden, zijn woorden ..
gedachtes
Mijn gedachten
Mijn gedachten 
z'n lach werd breder en breder.
Ik kon niet meer terug,
hij had me in z'n macht.
Blind geraakt door z'n liefde,
en in shock geraakt door z'n schoonheid.
Hij verliet mijn pad ..
en liet onze wegen scheiden,
toen pas besefte ik dat ik niet zonder hem kon.
Maar dat was te laat,
verloren als een hoopje as ..
verlaten als een boom zonder z'n bladeren.
Ik deed alles om m'n hart te helen,
maar hij wist dat het onmogelijk was ..
hij had mij verlaten en mijn hart meegenomen.
gedachtes
Mijn gedachten
Mijn gedachten 
Mama .. jij hebt mij 9 maanden gedragen,
vervolgens gebaard en opgevoed.
Jij mama, hebt altijd geduld met ons gehad,
wat we ook deden of zeiden.
Jij vergeeft alles wat wij doen,
en toch maken we weer dezelfde fouten.
Wanneer we ouder worden,
en zelf moeder zijn ..
zullen we pas begrijpen hoe zwaar uw taak is mama.
Hopelijk zullen wij ook zoveel geduld hebben,
Myn gedachtes Gevoelens !
Mijn gedachten
Mijn gedachten 
Wat ik wil zeggen mama,
is dat niemand uw ooit kan vervangen..
nooit uw plek zal innemen.
Mijn liefde voor uw is onbeschrijfelijk ! ♥
gedachtes
Mijn gedachten
Mijn gedachten 
Jij bent mijn man,
mijn alles op deze wereld.
Zonder jou.. wil ik niet eens aan denken,
want zonder jou kom ik geen enkele stap vooruit.
Liefde kan je heel veel pijn doen,
maar het geeft je ook zoveel geluk.
Het is moeilijk om een einde eraan te maken,
want je gaat er zelf ook kapot aan.
Het is te prachtig,
de gevoel die ik voor je heb.
gedachtes
Mijn gedachten
Mijn gedachten 
Hobi djellie♥
Mijn gedachten en Gevoelens !
Ik dacht dat m'n gevoelens voor jou weg waren ..
maar nadat ik je weer zag,
Wist ik diep in mij ..
dat mijn gevoel voor jou nog sterker is geworden,
Hoe kan ik jou vergeten ..
en jouw achterlaten,
Mijn hart kan het niet aan ..
een dag zonder jou is al teveel,
De liefde heeft mij goed gepakt ..
en blind geraakt door jou verschijning,
gedachtes
Mijn gedachten
Mijn gedachten 
Verledentijd ..

Achter jou heb ik een punt gezet ..
ik heb het met zoveel moeite gedaan,
Zonder jou kan ik niet verder ..
maar met jou kan ik ook niet,
Ik had geen keus ..
m'n verstand zegt dat dit het beste is,
Het beste voor ons beide ..
maar het viel me meteen tegen,
Ik kan niet terug krabbelen ..
want ik heb me woord gegeven,
Me belofte moet ik wel nakomen ..
gedachtes
ookal wou ik dat het anders kon,
Een lach kan ik niet meer toveren ..
niet eens een neppe ..
Niemand weet in wat voor situatie ik me bevind,
alleen Hij & Ik ..
Jammer genoeg moet ik hier overheen komen,
het zal me wel lukken met de tijd ..
Daar twijfel ik ook niet aan,
alleen jou vergeten kan ik niet ..
Het is alleen dat ik jou achter moet laten ;;
Myn gedachtes Gevoelens !
Jij bent mijn zuurstof,
je bezit niet alleen m'n hart ..
Jij bent mijn hart !
Will always love you N.♥
gedachtes
Mijn gedachten
Mijn gedachten 
Soms weet ik niet hoe ik dingen moet omschrijven ..
en vaak kan ik niet uitleggen hoe ik het eigenlijk bedoel,
Zulke dingen maken mij gek ..
en laten mij alleen terug lopen,
Terwijl ik al een hele stuk had bewandelt ..
irritaties die dan in mij op wekken,
Maar dat is mijn bedoeling helemaal niet ..
en toch kan ik me weer niet bloot stellen,
Mijn gedachten en Gevoelens !
Mijn gedachten
Mijn gedachten 
Er is 1 ding wat ik als oorzaak zie ..
wantrouwen is wat mij zover heeft gekregen,
Door enkele personen ben ik het vertrouwen kwijt ..
en niet alleen in hen ..
maar in iedereen ben ik het vertrouwen kwijt,
En dat maakt me nog gekker ..
vele stappen die ik zet,
Maar geen enkele vooruitgang die ik boek ..
er moet een uitweg zijn ..
Dat is het enige wat ik momenteel zoek !
gedachtes
Mijn gedachten
Mijn gedachten 
Het is moeilijk uit te leggen,
en uit te drukken hoe ik me voel..
Er spelen teveel dingen in me hoofd af,
ik weet niet waar ik moet beginnen..
Myn gedachtes Gevoelens !
Mijn gedachten
Mijn gedachten 
Mijn verstand bewandelt verschillende wegen,
laat staan welke wegen mijn hart wilt verkennen..
Kon ik mezelf maar uiten met wat ik denk en voel,
maar er is niemand die me zult begrijpen..

Het lijkt alsof ik oordeel of men me ooit kan begrijpen,
maar het is gewoon een gevoel waar ik heel zeker van ben..
Ik ben de weg kwijt,
welke weg zal voor mij goed uitpakken..
Of is dat juist de slechte die ik uiteindelijk heb gekozen,
kon iemand me maar vertellen welke weg het beste is..
gedachtes
Mijn gedachten
Mijn gedachten 
Vertrouwen in men bestaat niet,
er zal altijd iemand zijn die je belazert..
Daar wil ik mezelf voor behoeden,
teveel pijn geleden is waarom ik zo denk..

Alleen jij ♥
Myn gedachtes Gevoelens !
Van jou houden zal ik altijd blijven doen,
ik kan& zal je nooit laten gaan..
Als jij kiest voor afscheid,
kan ik niets anders doen dan daarmee eens zijn..
Ik zal je niet achterna gaan,
want je kiest er immers zelf voor..
gedachtes
Mijn gedachten
Mijn gedachten 
Niemand die ooit jou plek kan vervangen!
Jij bent speciaal& en mijn wonder,
alleen jij die mijn hartje sneller laat kloppen..
Hoeveel tijd er ook voorbij zal gaan,
jou vergeten is onmogelijk..
Alles is mogelijk,
maar in liefde zijn veel dingen onmogelijk..
Jij bent mijn enige lichtpuntje,
ik slaap met jou in m'n gedachtes..
En word wakker met jou in m'n hoofd,
jij laat mij lachen & met liefde sta je aan m'n zij..
Elke moment van ons koester ik,
en is opgeslagen in me hart..
Mijn gedachten en Gevoelens !
Mijn gedachten
Mijn gedachten 
Alleen jij .. mijn alles ♥

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top