Mijn eigen ridder

IN klachinko  |  POSTED :  04:03 0

Mijn eigen ridder
Mijn eigen ridder
Mijn eigen ridder
Gelukkig
Een gaap,
alweer de duizendste schaap.
Een rilling,
gelach, gezoem en een streling.
Getik,
Tijd sta eens stil want je bezorgt me de hik.

Ik vlieg en zweef en raak de hemel aan,
god wat is het hier mooi laat mijn ziel stilstaan.
Mijn eigen ridder
Mijn eigen ridder
Een deun,
nieuwsgierigheid overwint en biedt steun.
Een beweging,
vingers maakten rare vormen en zorgden dat ik meeging.
Gepraat,
herkenning van een zalige stem dat zich in mijn moeder vertaald.

Een lach verschijnt met na3na3 geur dat naar boven stijgt,
god wat ben ik gelukkig dat mn naasten niets mankeert en liefde overstijgt.

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top