Liefdes Dichter

IN klachinko  |  POSTED :  05:20 0

Liefdes Dichter
Liefdes
Liefdes 
O Liefde, Liefde, Liefde 
Het laat me weer dichten
Wil voor iedereen de beste
De beste weg om me te richten 
Liefdes 
O liefde ,Liefde ,Liefde
Laat me toch weer zweven
O liefde, Liefde, Liefde
Voor jou ga ik door zeeën
Gedichten
Liefdes
Liefdes 
O liefde, Liefde, Liefde
Niets houdt me van je tegen 
O liefde, Liefde, Liefde
Voor jou offer ik mijn leven 
Liefdes Dichter
LiefdesDichter
Elke dag ,elke morgen
Nieuwe plaag nieuwe zorgen
Blijf maar, blijf maar hopen
Dat je terug, terug zal komen 
Liefdes 
Liefdes
Liefdes 
Wat was ik toch zo,, verwend door jou
Wat was ik toch zo,, gewend aan jou
Je zit in me als vuur,
Mijn gevoelens zijn van streek
Leven zonder jou kan ik niet volhouden
Wie moet ik nou…anders vertrouwen 
Liefdes Dichter
Ik kan er niet meer tegen
Ik kan het niet meer aan
zonder jouw kan ik niet bestaan
Liefdes 
Liefdes
Liefdes 
Ik kan er niet meer tegen
Ik kan het niet meer aan
Wil met je spreken….ik kom er aan 
Gedichten
Er was een tijd, 
we hielden veel van elkaar.
Er gebeurde iets raars
We gingen uit elkaar
Weet niet waarom , maar nog steeds 
heb ik het raar gevoel van
We komen ooit wel een keer weer bij elkaar 
Liefdes Dichter
o ik zit weer .. achter dromen
blijf maar,blijf maar hopen 
dat je terug , terug zal komen 
elk moment denk ik aan jou
ben verslaafd, verslaafd aan jou
je zit in mijn ziel
jij bent mijn wil
Liefdes 
Liefdes
Liefdes 
mijn liefde is mijn hoop
ik wacht op jou 
Gedichten
Wat ben je Zonder Liefde waard ?
Kom lieverd kom toch mijn schat
Wat ben je Zonder Liefde waard ?
O mijn hart gaat flink te keer
Vol met Liefde die naar geluk vaart 
Liefdes Dichter
Rechtvaardig Handelen 
Hand in hand wandelen
Wij breken geen harten 
Wat zit je nog te wachten 
Liefdes 
Kom lieverd kom toch mijn schat
Wat ben je Zonder Liefde waard ?
O mijn hart gaat flink te keer
Vol met Liefde die naar geluk vaart 
Liefdes Dichter
Liefdes
Liefdes 
Alle Tranen verdelen
Hup één twee, Daar ga ik weer
Ben dan hier met slechte weer 
Laat maar regenen, mooie sfeer 
De rest kan me niet schelen 
Wil Metsen allen delen
Alle Tranen verdelen
Over Liefde vertellen
Liefdes 
Hep je het begrepen 
Je hoef me niet te omhelsen 
Alles heeft zijn grenzen 
Enkel Het beste wensen 
En een glimlach geven
Daar kan ik mee leven 
Gedichten
Ik geef het op , ik geeft het op
Ik hoef je niet meer , hou maar op
Ik geef het op , ik geeft het op
Ik hoef je niet meer , rot maar op
Liefdes Dichter
Liefdes
Liefdes 
Ben je er wel of niet 
Geef me enkel verdriet
Je bent maar een rare griet
Ik hoef je niet meer , donder op 
Liefdes 
Er valt niks meer te praten
Mijn hart kan het niet verdragen 
Hier bij ga ik je verlaten
Ik hoef je niet meer , hou maar op
Gedichten
Ik vind rust, als ik aan je denk
Droom dan weg, een flinke poosje
Jij bent een hemels geschenk
Jij bent mijn bloem ,mijn roosje
Gedichten
Liefdes 
Wat ben je toch zo erg lief
Zo een schoonheid ,nooit gezien
Jij bent een echte harten dief
Jou te danken wat ik nu verzin
Liefdes Dichter
Ik zie je de hele tijd voor me 
Ik blijf maar naar jouw smachten 
Ik hunker naar je hoor me
Waar zit je nog op te wachten
Liefdes 
Kom verzacht mijn pijn
Met jou zijn is zo fijn
Gedichten
Met jouw aan mijn zij
Dan voel ik me zo blij
Gedichten
Liefdes
Liefdes 
Doe nou niet zo gemeen
O laat me toch niet alleen

Met jou aan men zijde
Zal ik nooit lijden.
Liefdes Dichter
Sinds jij weg bent leef ik niet meer
O wat doet mijn hart toch zo zeer
Na dagen na jaren nog steeds
Verga ik van de pijn elke keer
Gedichten
Of ik er aan went 
Waar ik ook bent
Wie dan ook me verwent
Denk ik nog aan je elke keer
Liefdes 
Liefdes 
Wat ik allemaal wel niet meemaakt
Denkt dat jij je maar vermaakt
Je hebt mijn hart flink geraakt
Wat doet het toch zeer elke keer
Liefdes Dichter
ik denk het niet
Gedichten
ik ben uit mijn ouderlijke huis verbannen mag al jaren niet thuis komen van mijn vader 
ik mis mijn moeder 
ik mis warme eten , 
schone kleding 
en van alles en nog wat
Liefdes 
ik zwerf al jaren overal rond ik woon overal en nergens 
hep zelf op amsterdam station overnacht
of in autos van vrienden of op een dak van een school geslapen enz enz .... 
wat hebjij mee gemaakt dit is ook maar slechts een milimeter van dat gene ik echt bedoel
Liefdes Dichter
Liefdes
Liefdes 
ik ben me zelf niet al jaren niet geweest
flink depresief geworden destijds en me flink laten gaan
Liefdes 
hoe moet ik zo werken 
hoe moet ik zo huis regelen
als ik niet eens denk om te eten of te slapen
Liefdes Dichter

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top