liefde gedicht 2015

IN klachinko  |  POSTED :  13:11 0

Liefde...
gedicht
gedicht
Hoe ben ik hier toch, in verzeild geraakt
is dit, zoals echte liefde smaakt
de band, die tussen ons is gegroeid
twee harten, in elkaar over gevloeid
liefde gedicht
nu zijn we, twee zielen, met een gedachte
wat geen van ons, destijds, verwachtte
op weg naar dat moment, van het ultieme samenzijn
tot stand gekomen, uit zowel vreugde als pijn
Liefde
wellicht was het mektab, en reeds vast beschreven
en zijn we voor elkaar bestemd, om te delen dit leven
kunnen we daarom, niet zonder elkaar
en staan we inscha Allah, straks, voor het altaar...
liefde gedicht
liefde
liefde 2014
Waar een wil is, is een weg
zonder hulp, of in overleg
stel je in dit leven, steeds een doel
zonder dat, verstopt de boel
Liefde
het leven, gaat soms toch al veel te vlug
voor sommige dingen, bestaat geen weg terug
dus maak het mooiste van dit leven
en probeer er naar te streven
liefde gedicht
kies ook je woorden, zorgvuldig en doordacht
want hierin schuilt, een enorme kracht
wat kan openen, vele interessante deuren
of een hart, kan pijnigen en verscheuren
Liefde
liefde
liefde
laat een ieder, in z'n eigen waarde
want met zoveel mensen, op onze aarde
kun jij je vrienden kiezen, uit zovelen
om al je gedachten, mee te delen...
liefde gedicht
Toen...
In het donker van deze koude, eenzame nacht
warm ik me aan de herinneringen van toen, met jou
het tikken van de klok, klinkt als het bonzen van jouw hart
opgezweept door die kus, met je lippen, vol en zacht
liefde gedicht
ik kan niet slapen, ben hier heel alleen
en weet niet waar je bent, dus kan er ook niet heen
wat mij rest, zijn de ervaringen, afgespeeld in m'n dromen
jammer dat het eindigde, en we niet verder zijn gekomen
Liefde
liefde
liefde
zonder wrok, en gevoelens van haat of spijt
mag ik nog graag, aan die oude momenten denken
jij leeft jouw leven, en ik die van mij
straks val ik vanzelf wel in slaap, na verloop van tijd...
liefde gedicht
Liefde...
Wat kunnen dingen, tegenstrijdig zijn
eerst die fijne gevoelens, en later slechts de pijn
eenmaal geproefd, van die zoete, en soms verboden vruchten
kun je je verstoppen wat je wilt, en er toch niet meer voor vluchten
toch zou ik niets liever willen, want liefde is en blijft, het beste medicijn...
Liefde
Straks hebben we ons eigen huisje, en wonen samen daar
niet alleen als stelletje, maar als een heus echt paar
dan kunnen we alles doen en laten
en zullen elkaar slechts tijdelijk verlaten
liefde gedicht
liefde
liefde
om later, prettig, in ons huisje terug te keren
jij en ik alleen, en niets dat ons kan deren
rustig gaan we eten, daarna nog koffie, vers gezet
even douchen, tandjes poetsen, en dan kruipen we in bed...
Liefde
Compleet...
Soms komen we, in wat ondiep vaarwater terecht
en vallen de dingen, een beetje zwaar en slecht
ondanks alle liefde, die we voor elkaar wel voelen
spreken we woorden, die we eigenlijk niet bedoelen
liefde gedicht
liefde
liefde
en alhoewel we beiden, zeer eigenwijs en koppig zijn
ben jij het meestal, die als eerste hangt, aan de lijn
alleen al daarom, ben ik zo blij met je, en wil ik dat je nooit vergeet
dat jij voor mij de ware bent, en voel ik me zonder je, niet compleet...
Liefde
In Dromenland is niemand illegaal
en spreekt ieder er, dezelfde taal
daar mag je doen en laten, wat jij wil
slechts wat jij denkt, maakt er verschil
liefde gedicht
gedicht
gedicht
zo kun je er, al je vrienden, ongestoord begroeten
of er je ergste vijand, laten boeten
je kunt er de mooiste luchtkastelen bouwen
er met je geliefde, dan, in trouwen
Liefde
en wil je soms een dierbare weerzien
in Dromenland bestaat er geen misschien
je hoeft er slechts even aan te denken
en je zult bedient worden, op je wenken...
liefde gedicht
Ik hoor de nacht, m'n naam al roepen, duidelijk, doch zacht
weldra begeef ik me naar bed, wetende dat er een nieuwe morgen wacht
die ik inscha Allah, weer gezond en wel mag beleven
dan zal ik hier vast weer verder gaan, alleen deze nu nog even
mogelijk, dat ik straks, in m'n dromen, nog bekenden tegen komen zal
maar ik wens allen vast een fijne dag, bij deze, voor het geval...
Liefde
gedicht
gedicht
Speuren doet zij hier, naar diverse mooie verhalen
Als ze dan iets vindt, begint ze meteen te stralen
Midden in de nacht, is zij ook dikwijls hier
In haar kamertje, achter de pc, heeft zij zo veel plezier
Rustig, zonder storen, brengt zij dan menig uurtje door
Aan die lieve meid, was 't, dat ik m'n hart verloor...
liefde gedicht
Als in een bed, vol miljoenen bloemen
stond er een, geschikt voor mij
met een schoonheid, haast niet te benoemen
zag ik die ene, en dat ben jij
Liefde
gedicht 2014
gedicht 2014
ik bewonderde je gratie, maar kon je nog niet plukken
toch bracht ik uren met je door
als ik m'n best doe, gaat het ooit lukken
vinden onze gebeden, inscha Allah, alsnog, gehoor
liefde gedicht
dan neem ik je mee, en krijg je een eigen vaasje
en zal ik je verzorgen, tot het eind van je leven
drinken we dagelijks, samen een glaasje
en genieten we van de tijd, die ons nog is gegeven...
Liefde
gedicht 2014
gedicht 2014
Strand...
Daar lopen we dan samen
lekker hand in hand
met z'n tweetjes op het strand
omdat er niet meer kwamen
liefde gedicht
even heerlijk van de wind genieten
naast ons raast een rumoerige zee
maar we lopen echter windje mee
sinds we de boulevard zojuist verlieten
Liefde
gedicht
gedicht
na verloop van tijd gaan we dan terug
ons gezicht vol in de wind
en met de lol van een klein kind
verschuil ik me even achter je rug
liefde gedicht
in de verte horen we muziek al klinken
uit een warm strandpaviljoen
waar we zullen stoppen net als toen
om warme chocomelk te drinken...
Liefde
gedicht
gedicht
Je ligt hier naast me, je hoofd rust op m'n schouder
je bent zo jong nog, en ik een beetje ouder
bij elkaar gekomen, door gevoelens van liefde en verlangen
en voor ik ook ga slapen, geef ik nog een kusje, op je wangen
liefde gedicht
en morgen zal ik opstaan, ik zet de wekker ruim op tijd
zodra ik aangekleed ben, maak ik voor jou een lekker ontbijt
dan maak ik je wakker, met een dikke ochtend kus
en zal me vast weer moeten haasten, anders mis ik weer de bus...
Liefde
gedicht 2014
gedicht 2014
Al jaren woon je, praktisch, bij me om de hoek
brachten we de Vomar, mogelijk gelijktijdig, een bezoek
zonder van elkaars cyberbestaan af te weten
deden we daar boodschappen, kochten er ons eten
liefde gedicht
vanaf nu, zal ik m'n ogen laten overwerken
om een glimp van jouw persoontje, op te merken
als ik weldra weer op pad ga, om te shoppen
dan kijk ik zeker, in het rond, en uit m'n doppen...
Liefde
gedicht 2014
gedicht 2014
Speuren doet zij hier, naar diverse mooie verhalen
Als ze dan iets vindt, begint ze meteen te stralen
Midden in de nacht, is zij ook dikwijls hier
In haar kamertje, achter de pc, heeft zij zo veel plezier
Rustig, zonder storen, brengt zij dan menig uurtje door
Aan die lieve meid, was 't, dat ik m'n hart verloor...
liefde gedicht
gedicht 2014
gedicht 2014
Ik wil met je leven, onder een dak
omdat ik van je hou, en voor het gemak
dat scheelt ons reizen, met de auto of de trein
wanneer we elkaar willen zien, en even samen zijn
Liefde
het drukt de kosten, van gesprekken via de telefoon
dan hoef ik m'n baas niet te vragen, om hoger loon
dan praten we thuis, of genieten er van de rust
omdat woorden overbodig zijn, wanneer er wordt gekust...
liefde gedicht
gedicht 2014
gedicht 2014
Sensation...
I'm thankfull of your mamma, for the way you have been raised
in the girl you are today, how you took my heart, all guns blazed
I love the way you hold me, kiss me, caress me with your double-D
and when you shake that ass, it's way to much for me
Liefde
I never can let go, always want to hold you tight
and when we're making love, girl, you do me right
all sweet sensation, untill it's time to rest
your body warm and wet, your head down on my chest...
liefde gedicht
gedicht 2014
gedicht 2014
Ik ben continu in de wolken
maar draag geen vleugels op m'n rug
probeer m'n gevoelens te vertolken
voor mij, is er geen weg terug
Liefde
sinds ik jou heb leren kennen
vindt m'n hart totaal geen rust
kan er nog steeds niet echt aan wennen
m'n vreugdevuur kan niet geblust
liefde gedicht
gedicht 2014
gedicht 2014
waar ik ga of sta, neem ik je mee
aan mij is nu de zet
als we willen leven met z'n twee
kom ik langs, en vraag ik het...
Liefde
Jij brengt me steeds in hoger sferen
is het blijvend, de tijd zal het wel leren
sinds ik aan jou m'n hart verloor
breng ik al m'n tijd, nu, met je door
liefde gedicht
ik sta met je op, en neem je mee, in al m'n nachten
inscha Allah, staat ons iets moois te wachten
en wordt jij m'n vrouw, en ik jouw man
met wellicht een kindje, als het even kan...
Liefde
Allah , zond ons een boek, als antwoord op onze vragen
en onze Profeet (vzmh), toonde ons, hoe ons te gedragen
ter nagedachtenis aan hen, doe ik m'n best, zo veel mogelijk te leren
aan m'n Imaan te werken, en hen oprecht en waardig te eren
en hoop inscha Allah, als mens en moslim, in dit leven te slagen...
liefde gedicht
liefde
liefde
De zon gaat reeds onder
we lopen hier door het zand
wat zou ik moeten, zonder
heb je lief, hier, hand in hand
Liefde
de dag loopt bijna op z'n eind
straks zit onze wandeling er weer op
en als morgen, de zon opnieuw verschijnt
herinner ik me vandaag, want dat was top...
liefde gedicht
Mijn, door verlaten liefde, en verwarde emoties, gevangen gevoelens
de weg kwijtgeraakt, als in een doolhof, zoekende naar een uitgang
de tijd verstreek, m'n leven stond stil, geen kleur in mijn bestaan
als door de Engelen gezonden, nam jij me mee, geheel zonder eigenbelang
Liefde
je deed m'n gebroken hart weer opbloeien
gaf m'n leven weer kleur en zin
tussen ons, begon iets moois te groeien
het werd voor mij, een nieuw begin
liefde gedicht
dagen werden weken, en via maanden kwamen de jaren, nog altijd samen
niet altijd over rozen, ging onze weg naar de toekomst, in liefde gevat
denkend aan een leven met z'n twee, te vroeg misschien, geduld wordt zwaar
dromen over later, jij en ik een stel, wat heb ik toch geluk gehad
Liefde
jij bracht de glimlach terug op m'n gezicht
veroverde onderweg m'n hart
ben als een blok voor je charmes gezwicht
jij bent echt, een vrouw apart
liefde gedicht
gedicht
gedicht
plannen gemaakt, de weg naar ons samenzijn bekend, de stap gezet
straks een afspraak bij jou, een vraag moet gesteld, bij je ouders verwacht
de kennismaking begint, werelden komen samen, ogen en oren alert
inscha Allah komt het moment, het gezegende ja, en jij, die naar me lacht...
Liefde
Lippen...
Je lippen zoet en zacht, als verboden rijpe vruchten
je hartje van puur goud, waar ik desgewenst, mijn hart kan luchten
je vingertoppen, die me strelen, alsof ze zoeken naar een schat
zo geweldig lekker, ik zou willen, dat je er twintig had
liefde gedicht
je mooie bruine ogen, met die hunkerende blik
en dan die speelse tong, waar ik me menigmaal in verslik
je lange donkere haren, vol met mooie krullen
momenten met jou samen, waarin we elkaars wensen ook vervullen
Liefde
met dergelijke gedachten, hou ik me op de been
als ik wekelijks naar cursus moet, m'n klasgenoten om me heen
en moet tonen wat ik kan, op onze levensechte pop
die heel handig is om EHBO te leren, maar echt hoor, wat een kop...
liefde gedicht
gedicht
gedicht
Na een hele nacht hard werken
eindelijk thuis, beetje eten, kopje thee
al zul jij er niets van merken
je snurkt al uren, voor ons twee
Liefde
zo nog even douchen, alles lekker schoon
dan kan ik zachtjes naast je kruipen
m'n mooie lief, en welverdiende loon
wel goed het water, uit m'n haren laten kruipen
gedicht
gedicht
als ik dadelijk tegen jou aan lig, sla ik een arm om je heen
je warme lichaam naast het mijne, een klein kusje op je wang
heerlijk slapen we dan samen, jij niet langer alleen
en vlak voor ik in slaap val, hoor ik zachtjes Engelen-gezang...
Liefde

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top