Houden van mooie boodschap

IN klachinko  |  POSTED :  13:40 0

mooie liefde
Gedichten
Gedichten
Hier ben ik, En daar ging ik.
Hier was ik, En toen werd ik ik
Gedichten
Ik ben niet meer van toen,
maar ik ben nu van nu.
ik ben niet meer verleden,
maar een meisje uit het heden.
mooie liefde
Gedichten
Gedichten
Ik ben een ander persoon geworden,
die voor andere mensen zal zorgen.
Ik ben een persoon die liefde wilt delen,
en het aan elk persoon wil geven.
Gedichten
Gedichten
Gedichten
Zeg hallo tegen me nieuwe ik,
En mn nieuwe ik zal jou ook terug groeten,
Want de nieuwe ik wilt niet meer terug naar de oude,
de nieuwe ik wilt dat haar vrienden en familie weer van haar houden.
mooie liefde
Gedichten
Gedichten
Ogen gericht,
het heeft geen gezicht.
Het hart staat stil,
in alle ruimtes overwint warmte van kil.
Gedichten
Ik lees het af van jouw gelaat,
pure woorden dat in een gevoel omslaat.
Het danst om iedereen heen,
een wolk van liefde,erkenning en alles ineen.
mooie liefde
Het heldere gloed,
dat alle zielen verkoelt.
Het inner zoektocht,
tussen waarheid en leugen,verbod en hartstocht.
Gedichten
Gedichten
Gedichten
Het kruipt in de zielen,
wetend wie het meer dan verdienen.
Een keurmerk gemaakt en bestempeld door god,
een keurmerk dat al het slechte laat hangen in je strot.
mooie liefde

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top