Gedichten Liefde, gedichten over liefde, Gedichten van Liefde, Liefde 2015, Liefde 2014

IN klachinko  |  POSTED :  13:57 0

Gedichten Liefde, gedichten over liefde, Gedichten van Liefde, Liefde 2015, Liefde 2014
Liefde
Liefde
wanneer je komt aanlopen, schiet me hartje gelijk open..
op me gezicht verschijnt onbewust een lach,
lang heb ik gewacht op deze dag..
ik ga sneller ademhalen, bang om bij jou te falen..
jij bent degene op wie ik altijd heb gewacht.
wanneer je naar me lacht, heb je me volledige aandacht,
want dan heb je me helemaal in je macht,
Liefde 
Liefde
Liefde
ik zie je voor me staan, het liefst zeg ik niks en kijk je alleen maar aan..
je bent het licht in me leven, het mooiste wat allah me heeft gegeven..
Voor jou van wie de ogen deze letters lezen,
de persoon die mijn pijn kan genezen..
Je bent m'n uitgekomen wens,
soms betwijfel ik het ben je nou een engel of mens?
je bent een droom die is uitgekomen.. een mooie droom die blijft terugkomen..
op me huid voel ik zachjes je vingertoppen,
nu begint me hartje wild te kloppen..
Een spannend moment, die ik nooit eerder heb gekend..
Gedichten Liefde, gedichten over liefde, Gedichten van Liefde, Liefde 2015, Liefde 2014
Verboden verlangens wie weet
verborgen angstvallig de droom die mee eet
Liefde 
Liefde
Liefde
heb ik het lef en het gezicht dat beslecht
kijk ik je recht in de ogen gevoelens waarmee ik vecht
Liefde 
mag ik het je zeggen en uitleggen
het is niet zo dat ik het wil de druk van binnenuit heeft het voor het zeggen
Gedichten Liefde, gedichten over liefde, Gedichten van Liefde, Liefde 2015, Liefde 2014
laat het met rust hoor ik je al grommen
Verboden verlangens de drukte aan jou zijn de ontbrekende sommen
Liefde 
Liefde
Liefde
wat je tekent of rekent het is nooit schaamte dat looft en dooft
maar jij en jouw woorden van wil en dank de dikke huid van taboe berooft

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top