SMS Gedichten in Liefde en houden van

IN klachinko  |  POSTED :  16:08 0

SMS Gedichten in Liefde en houden van
Gedichten sms 2014
Gedichten sms 2014
Laat me je meenemen op reis..  
De reis die ik het leven noem..  
En ik zal ervoor zorgen dat het een reis wordt,  
die jij nooit meer zal vergeten!
Liefdes sms gedichten
je ogen 
je haren 
j e lach 
alles aan jou  
maakt voor mij  
een mooie dag! 
SMS Gedichten in Liefde en houden van
jij bent lief 
jij bent een lekker ding 
jij hebt mooie ogen 
jij bent trouw 
ik hou van jou
Liefdes sms gedichten
Gedichten sms 2014
Gedichten sms 2014
De dag is voorbij.. 
Ik denk aan jou en jij aan mij.. 
Slaap lekker en droom zacht.. 
Ik droom over ons .. 
De hele nacht..Xxxx
sms gedichten
als ik bij jou ben voel ik me veilig,  
ik weet dat niets me zou overkomen..  
jij bent de liefste die ik ken,  
je bent de jongen van me dromen..  
love you..
SMS Gedichten in Liefde en houden van
Gedichten sms 2014
Gedichten sms 2014
Je bent een litteken in mijn hart,  
die mij altijd blijft herinneren aan jou,  
dat litteken zal mij dag en nacht laten beseffen  
dat ik nog steeds van je hou.
Liefdes sms gedichten
jij bent de zon  
die waakt over de nacht 
ik ben de zon  
die eenzaam op je wacht 
als ik je zie ga ik stralen 
zoals ik nooit deed 
maar op die dag 
wacht ik
Gedichten sms 2014
Gedichten sms 2014
sms gedichten
Zoals je bent met je glimlach en je lied, 
Maar ook met je problemen en stil verdriet 
Zoals je écht bent, 
zo zie ik je het liefst
SMS Gedichten in Liefde en houden van
Liefde, ik wist niet dat het bestond 
liefde, totdat ik jou vond 
liefde, nu weet ik dat het bestaat 
Liefde, die nooit meer over gaat
Liefdes sms gedichten
Gedichten sms 2014
Gedichten sms 2014
Jij bent mijn vriend,  
mijn liefde, mijn leven 
en daarom heb ik jou  
heel mijn hart gegeven
gedichten
Gedichten sms 2014
Gedichten sms 2014
Ik lig hier te dromen 
Het is donker om me heen 
Kon jij nu maar bij me komen 
Dan was ik nu niet zo alleen
sms gedichten
jij bent het die me laat leven ..  
jij bent het die de zon laat schijnen..  
jij bent het die van me houdt..  
jij ben het ..waar ik zo van hou ..enkel jij ..
SMS Gedichten in Liefde en houden van
Gedichten sms 2014
Gedichten sms 2014
Vandaag heb je misschien 
een erg groot verdriet 
Maar morgen schijnt weer de zon 
Zodat je alles weer 
heel anders ziet!
Liefdes sms gedichten
Ik hou van je 
Dat wou ik je nog eens laten weten 
En hopelijk ga je dat nooit vergeten 
Ik ga je nooit meer laten gaan 
en je zal altijd in mijn hartje staan
sms gedichten
Altijd zal ik van je houden.  
Ik wil je nooit meer kwijt,  
want wat er tussen ons gegroeid is,  
dat trotseert de eeuwigheid.
SMS Gedichten in Liefde en houden van
Gedichten sms 2014
Gedichten sms 2014
Jij staat bij mij op nummer 1 .. 
Want jij bent zeker een wonder .. 
Je staat gewoon boven iedereen .. 
Want jij bent gewoon te bijzonder ..
Liefdes sms gedichten
'Intentie' 
Soms is de stilte 
Mooier dan het woord 
Soms wordt de stilte 
Wel degelijk gehoord
bij elke stap denk ik aan jou  
bij elke gedachte denk ik aan jou  
bij elke zoen wil ik alleen jou  
bij elke dag denk ik aan jou  
ik wil bij je zijn
sms gedichten
Gedichten sms 2014
Gedichten sms 2014
jij had nog zo'n fantastisch leven, 
maar dat jij er nu niet meer mag zijn  
doet nog steeds ontzettend pijn. 
Mijn leven is nu zwart,  
maar je bent voor altijd in mijn hart
SMS Gedichten in Liefde en houden van
liefde is niet iets  
liefde is niet niets 
liefde is veel 
liefde is heel veel 
liefde is niet kort 
liefde is lang 
liefde is niet niets 
liefde is alles!!
Liefdes sms gedichten

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top