SMS Gedichten 2014

IN klachinko  |  POSTED :  12:48 0

Gedichten sms 2014
SMS Gedichten
SMS Gedichten
Je moet wel gek zijn dat je van mij houdt,  
jij verdient geen lelijk eendje  
maar een kerel van goud!
SMS Gedichten
SMS Gedichten
Een hart is er om liefde in leven te brengen,  
Mensen zijn er om vriendschap te delen, 
En feestdagen zijn er om vrienden  
NOOIT te vergeten. 
Gedichten sms 2014
SMS Gedichten
SMS Gedichten
Een kusje hier 
een kusje daar 
een kusje op je oor 
in je nek en op je haar 
Hé wacht even ik ben nog niet klaar 
Ik vind je zo lief 
op je neus ook nog een paar
SMS Gedichten
SMS Gedichten
Ik heb gevochten 
verloor de strijd 
toch dit kusje 
al ben ik je kwijt
Gedichten sms 2014
SMS Gedichten
SMS Gedichten
ik zag je 
ik raakte je aan  
ik voelde je aanwezigheid 
we lachten 
we hadden plezier 
maar waar was de liefde tussen ons ??? 
Gedichten sms 
SMS Gedichten
SMS Gedichten
Ik voel je om me heen  
Ik denk alleen aan jou  
Ik hoor je stem  
Ik zie je overal  
Ik neem je altijd mee  
Waar ik ook ben
Gedichten sms 2014
SMS Gedichten
SMS Gedichten
liefde is niet altijd handig 
daarom ben ik af en toe wat opstandig 
het kan lijken op wegrennen 
maar eigenlijk probeer ik je te temmen 
ik heb spijt
Gedichten sms 
SMS Gedichten
SMS Gedichten
zonder jou leven doet me pijn,  
want ik wil bij je zijn,  
je bent mijn hele leven,  
ik wil je alles geven
Gedichten sms 2014
SMS Gedichten
SMS Gedichten
De lucht is donker en het is koud.. 
Jij bent degene die mij warm houdt.. 
Slaaploze nachten, met jou in m'n gedachten 
voel ik me fijn, ik wil bij jou zijn..
Gedichten sms 
SMS Gedichten
SMS Gedichten
liefde is niet altijd handig 
daarom ben ik af en toe wat opstandig 
het kan lijken op wegrennen 
maar eigenlijk probeer ik je te temmen 
ik heb spijt
Gedichten sms 2014
SMS Gedichten
SMS Gedichten
de liefste, de knapste dat ben jij.  
je hebt mijn hart gestolen,  
laat niemand het ooit vinden,  
laat het voor altijd verborgen zijn!
Gedichten sms 
SMS Gedichten
SMS Gedichten
een moment zonder jou,  
is als een uur in de kou,  
zonder jou kan ik het leven niet aan,  
ik hoop dat je nooit weg zal gaan

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top