Relatie Gedichten

IN klachinko  |  POSTED :  15:32 0

Relatie Gedichten
Gedichten
Gedichten
UIT ELKAAR
Waarom doen we elkaar steeds pijn
Geven we op elkaar af
Is er geen sprake van genegenheid
Raken we elkaar steeds meer kwijt
Als drenkelingen klampen we ons aan elkaar vast
Maar we varen niet dezelfde koers
Gaan we schipbreuk leiden
Of kunnen we onze liefde bevrijden
Relatie Gedichten
Wij waren voor elkaar
Bestemd
Alleen wist jij dat nog niet
Gedichten sms 2014
Gedichten
Gedichten
Onze liefde
Kon jij niet verdragen
Dus je vertrok
Relatie Gedichten
Maar ik bleef wachten
Hopen, tegen beter weten in
En toen kwam die dag
De dag dat je ging
Maar nu voorgoed
Weg van deze aarde
Relatie Gedichten
Gedichten
Gedichten
Alleen blijf ik achter
Nog steeds ben ik van jou
En jij van mij
Gedichten sms 2014
Ik ben ik
Jij bent mij
Samen eindeloos
Relatie Gedichten
MIST VAN SORRY’S “een waardeloos gebaar!” 
Gedichten sms 2014
Sorry zeg je telkens weer 
Als een van je kinderen iets bespreken wil. Sorry,
Verder zwijg je...
Zwijgt jezelf met woorden stil.
Relatie Gedichten
In stilte Onbereikbaar Voor;
Hun liefde,woede, angst en zelfs voor hun geduld.
Sorry is het grote woord,
Waar jij je steeds in hult.
Gedichten sms 2014
Sorry als je kinderen schreeuwen om aandacht. 
Sorry als zij met tranen om wat ze waren, hadden, huil
Sorry zelfs voor een lief gebaar.
Achter sorry, sorry gaat je hele wezen schuil. 
Relatie Gedichten
Gedichten
Gedichten
Niets uit het verleden nog bespreekbaar,
Sorry, denk je dan met een achteloos gebaar,
Die fase heb ik al gehad en gelaten
En wil daar met niemand meer over praten.
Gedichten sms 2014
En de buitenwacht nu maar de indruk gegeven
Dat je met je leventje nu zo gelukkig lijkt te zijn
Sorry denk ik dan met een glimlach 
Maar van binnen doet het pijn 
Relatie Gedichten
Die pijn in mij die stil
Verdrietig maakt om wat zij willen.
Gedichten sms 2014
De kinderen wilde zo graag met jou nog
samen lachen
Samen huilen.
Samen schuilen
Schuilen bij elkaar. 
Relatie Gedichten
Maar niet meer in de mist van sorry,s 
Vaag zicht, onbegrepen, onwaar, 
Uitzichtloos uiteengedreven 
Sorry zonder inhoud, een Waardeloos gebaar 
Gedichten sms 2014
Gedichten
Gedichten
Steeds nog hoop gehad 
Wel afgevraagd, hoe lang moeten ze nog deze weg?
Wacht niet meer te lang, want er komt een moment, 
Dat DOOR HUN voor eens en voor altijd 
Zelf sorry wordt gezegt !!
Relatie Gedichten
SORRY! (Waardeloos gebaar!!)

Ik denk de hele dag aan je
Zelfs in mijn slaap ben je bij me
Gedichten sms 2014
Nu het uit is
Relatie Gedichten
Wijk je geen seconde uit mijn gedachten
Ben je helemaal om me heen
Ieder ogenblik
Gedichten sms 2014
Heerlijke momenten
Vreselijke gebeurtenissen
Ik beleef alles keer op keer
Relatie Gedichten
Volg je hart

Dan volg ik jou

Je hebt lang genoeg getwijfeld
Gedichten sms 2014
Volg je hart
We weten niet waar we uitkomen
Maar als wij samen zijn is dat genoeg
Volg je hart
Dan volg ik jou
Relatie Gedichten
Echte naam: ShitHousePoet
Rang: Poëet
Aantal gedichten: 140 
Favoriete dichter: Neeltje Maria Min
Favoriete gedicht: Mijn moeder is mijn naam vergeten
Favoriet onderwerp: Liefde en verdriet
Relatie Gedichten
Sinds mijn zestiende schrijf ik gedichten. Eerst in een soort dagboek vorm waarbij ik zo'n beetje elke dag één of meerdere gedichten schreef.
Uiten was het doel en met dichtvormen hield ik mij totaal niet bezig.
Gedichten sms 2014
Later ben ik minder gaan schrijven en ging het me meer om rijmschema's en dichtvormen.
Relatie Gedichten
Onder de naam ShitHousePoet staat hier een bloemlezing van al mijn gedichten, een kleine greep.

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top