Lieve smsjes SMS Gedichten

IN klachinko  |  POSTED :  10:52 0

SMS Gedichten
SMS Gedichten
ik hield van je  
jij zag mij niet meer staan 
ik hou nog steeds van je  
wil je weer met mij gaan?
ik hou van jou, 
maar jij niet van mij 
ik mis je,  
maar jij mij niet 
ik wil je zien,  
maar jij mij niet
SMS Gedichten
SMS Gedichten
Leer ieder moment van geluk 
bewust te leven 
heb het nooit te druk 
om liefde te krijgen of te geven
SMS Gedichten
SMS Gedichten
jij hebt mij niet nodig... dat ziet iedereen,  
jij hebt mij niet nodig... jij redt je wel alleen,  
want als je me zou missen...  
dan kwam je hier wel heen
Ik zit nu al tijden op je te wachten. 
Heel stilletjes in je gedachten. 
Toen ik sliep zag ik waarom je niet was gekomen. 
Je was verdwaald in mijn dromen.
SMS Gedichten
SMS Gedichten
lieve snoet, 
't komt wel goed 
geef me een week of een jaar 
we worden zeker en vast een paar
in jou ogen, 
wil ik zinken... 
in jou zee van jou liefde... 
wil ik verdrinken!!! 
stapel op jou...
liefde is wat ik zal geven  
aan de enigste persoon in mijn leven,  
diegene die ik nooit zal vergeten,  
zo iemand kan alleen (naam) heten
SMS Gedichten
SMS Gedichten
Ik kijk in je ogen... 
Ik zie dat je hebt gelogen... 
gelogen over de liefde voor mij... 
was het echte liefde of deed je het voor mij... 
Er is geen dag zo donker of het wordt wel weer licht,  
daarom wil ik dat jij weet dat in .....  
misschien dat eerste zonnestraaltje woont dat ..... heet! 
Ik wil je niet vergeten, 
Ik kan je niet laten gaan, 
Ik wil je alleen laten weten... 
Dat je in mijn hartje voor altijd 
zal blijven bestaan
SMS Gedichten
SMS Gedichten
Waarom zijn er zoveel vragen 
Waarom is er zoveel pijn 
Waarom zijn er zoveel dingen 
Die niet te begrijpen zijn
liefde is leuk.. liefde is mooi..  
liefde is soms verwarrend..  
liefde doet soms pijn..  
maar als de tijd er is..  
zal dat van ons echte liefde zijn..
SMS Gedichten
SMS Gedichten
als ik jou zie draait.. 
mijn wereld op z'n kop.. 
als ik naar jou kijk.. 
kijk ik net alsof je de mijne bent..
Hallo! Ik hou van jou! 
Hallo! Waar ben je nou!? 
Ik wil je zo graag terug! 
En het liefste heel vlug!
SMS Gedichten
SMS Gedichten
De regen regent  
en de wind waait  
maar in me hart  
schijnt de zon  
want...... 
ik hou van je 
k zie dat t leven verandert 
er is niets meer wat k ken  
sinds jij er niet meer ben 
k zie alles anders  
zonder jou is er geen rust  
neem me in je armen trug
SMS Gedichten
SMS Gedichten
voor jou zal ik altijd vechten 
voor jou zal ik altijd door blijven gaan 
ook al zou ik voor je moeten sterven 
als jij maar gelukkig bent 
dan kan ik alles aan
SMS Gedichten
SMS Gedichten
Moppie Moppie Moppie 
Ik vind jou helemaal toppie 
Moppie Moppie Moppie 
Ik wil je nooit meer uit m'n koppie
een schatje zo lief, 
een schatje zo mooi, 
een schatje voor altijd in myn hart, 
een schatje altyd zo blij, 
en dat schatje waar ik over praat,  
dat ben jij!
SMS Gedichten
SMS Gedichten
..Ik zoek een woord... 
een woord dat niemand kent... 
een woord dat zeggen wil  
dat jij de liefste en de mooiste bent...!!!
die kriebels, 
die gevoelens, 
dat verlangen naar jou... 
weet je dat ik heel veel van je hou?
SMS Gedichten
SMS Gedichten
"houden van" is een groot woord 
maar geen woord is 
groot genoeg 
om te vertellen wat 
ik voor je voel...

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top