Lieve smsjes 2014

IN klachinko  |  POSTED :  13:31 0

Gedichten 2014
Gedichten 2014
Mijn liefde,mijn leven,mijn valentijn. 
De dagen zijn lang,de nachten zijn koud. 
Zeg me:waar ben je en ik zal er zijn. 
Mijn liefste,mijn leven,mijn valentijn
Afscheid SMS Gedichten
Gedichten 2014
Gedichten 2014
Je hebt iemand nodig stil en oprecht  
die als het er op aankomt,voor je vecht  
als die iemand met je lacht en grient, 
dan pas kan je zeggen,ik heb een vriend
Gedichten 2014
Gedichten 2014
Ik wens je een liefdesvol jaar  
Met een liefdesvol gebaar  
Ik zo je voor geen geld kunnen missen  
In jou kan ik me niet vergissen  
We kunnen zoveel aan  
Afscheid SMS Gedichten
Gedichten 2014
Gedichten 2014
Een traan op m'n wangen omdat ik je mis 
Een lachende mond omdat ik van je hou 
Een warm gevoel van binnen omdat ik weet:  
Ik hoor bij jou!
Gedichten 2014
Gedichten 2014
Liefde.......het voelt soms zo fijn, 
Liefde......het doet ook vaak pijn. 
Liefde......het is een wonder. 
Liefde......wie kan er nou zonder ?
Afscheid SMS Gedichten
Gedichten 2014
Gedichten 2014
ik vind dat je moet weten... 
dat ik je geen seconde ben vergeten 
Ik kan terug lachen, ik ben tevreden.. 
Jij bent terug, dat is de reden 
kheb je gemist!!!
Gedichten 2014
Gedichten 2014
als een zon  
die nooit meer ondergaat, 
zo voel ik jou warmte,  
die door me gaat...
Afscheid SMS Gedichten
vanaf 't moment dat ik je zag 
dacht ik: jij hoort bij mij 
toen kwam er steeds 
van dag tot dag 
Gedichten 2014
Gedichten 2014
een beetje liefde bij 
Ik liep weg, 
weg van jou.. 
Weg van iedereen.. 
En voor heel even was ik alleen..
Afscheid SMS Gedichten
in je ogen schijnt de zon 
je bent mooier dan de mooiste 
je hart is zachter dan satijn 
laat mij jou liefde zijn
ik geef me volledig van kop tot teen 
aan jou... 
mijn lieveling, die ik ontzettend bemin. 
ik zeg je dan ook oprecht en trouw, 
dat ik immens veel van je hou
Afscheid SMS Gedichten
ben je boos pluk een roos, 
ben je blij ?  
dat komt dan zeker door mij :)
liefde van jou, is liefde waarvan ik hou 
liefde waarvoor ik wil geven 
en liefde waarmee ik wil leven!!
Afscheid SMS Gedichten
we spreken af,we zien elkaar 
het gaat goed 
maar wat betekent steeds dat gebaar? 
oh, seks, nee daar doe ik niet aan. 
dan is het snel met ons gedaan
Afscheid SMS Gedichten
Gedichten 2014
Gedichten 2014
De deurbel ging 
ik zag je staan 
starend in de deuropening 
bevroren door jou aanblik 
keek ik je aan 
en jij bleef maar staan 
daar in de deuropening
1000 dagen  
1000 nachten  
stond ik te wachten op jou... 
om te zeggen  
hoeveel ik van je hou

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top