Liefdes sms gedichten

IN klachinko  |  POSTED :  09:15 0

Liefdes sms gedichten
sms gedichten
sms gedichten
Het pad dat je gaat , 
is het pad dat je kiest. 
De dag dat je aarzelt, 
is de dag dat je verliest.
Liefdes sms gedichten
het leven is hard  
het leven is kil 
maar jij bent alles  
wat ik wil!!
Liefdes sms gedichten
als achter je kijken je triest maakt  
en voor je kijken je bang maakt  
kijk dan naast je  
ik zal er altijd voor je zijn
sms gedichten
sms gedichten
Liefdes sms gedichten
Jou lach maakt me blij  
Jou hand bevrijdt mij 
Jou hart verwarmt mij 
Dat betekent dat jij houdt van mij
Liefdes sms gedichten
in mijn handjes heb ik iets verborgen... 
een kusje voor vandaag en morgen, 
ze brengen geluk, het hele jaar, 
jij bent mijn schatje echt waar.
sms gedichten
sms gedichten
Liefdes sms gedichten
als het soms tegen zit in je leven, 
denk aan de mense die om je geven, 
en onthou dan heel goed, 
d'r zijn mense die altijd van je houden 
wat je ook doet!
Liefdes sms gedichten
sms gedichten
sms gedichten
Ik zou het van de daken willen schreeuwen 
en aan de wereld willen laten zien 
het mooiste wat me ooit is overkomen 
ben jij - en zal dat blijven bovendien
Liefdes sms gedichten
Elk sneeuwvlokje dat naar beneden valt,  
Elke zonnestraal die de aarde verwarmt,  
Elke regendruppel 1 ode aan jou,  
omdat ik zo van je hou..
Liefdes sms gedichten
sms gedichten
sms gedichten
Jij in mijn leven 
mijn leven zal ik aan je geven 
ik zal aan je zij staan 
laat je nooit meer gaan 
jij blijft mijn lach, ook in de nacht
Liefdes sms gedichten
sms gedichten
sms gedichten
jij bent veel mooier als je lacht 
dus droog die tranen in je ogen 
je hebt al veel te lang gewacht  
om al die tranen op de drogen..
Liefdes sms gedichten

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top