Liefde Gedichten 2014

IN klachinko  |  POSTED :  03:51 0

Liefde Gedichten 2014
Liefde
Liefde
Jij bent als een ster in de nacht,
een lichtpunt in mijn leven,
zo teder en zo zacht,
een vallende ster is maar voor heel even,
maat jij bent er de rest van mijn leven.
Waarom doet liefde soms zoveel pijn,
waarom kan alles niet een beetje makkelijker zijn,
twee mensen die om elkaar geven,
en toch schrik hebben om zich volledig te geven.
Je bent het lichtpuntje in mijn leven,
zo aardig en echt heel lief,
aan jou wil ik mij nog helemaal geven,
jij bent mijn allerliefste hartendief.
Liefde Gedichten 2014
Liefde
Liefde
Als ik een dag
Als ik een dag beet zou kunnen pakken,
vast zou kunnen houden,
dood zou kunnen knuffelen,
dan zou ik vandaag nemen.
Ik zou die dag dan fijn persen,
jou eruit knijpen
en niemand anders.
En ik zou je blijven zoenen,
totdat ook wij erbij neervielen.
Liefde Gedichten 2014
Liefde
Liefde
Begint alles in mij te zweven.
Mijn hart slaat op hol,
M’n handen beven.
De vlinders,
Ze dansen in het rond,
Langzaam vinden m’n lippen,
Jou mond.
De seconden die volgen,
Zijn niet te beschrijven,
Kon dit moment,
Maar voor eeuwig blijven.
Het is een sprookje,
Lijkt gewoon niet waar te zijn,
Maar deze momenten,
Zijn zo ontzettend fijn.
Dan is het afgelopen,
Ik verlang naar meer.
En dan,
Liefde Gedichten 2014
Liefde
Liefde
Voel ik jou lippen, nog een keer.
Het houdt niet op,
Ik zweef,
Elke keer, als ik dit moment beleef.
Dan weer,
Met m’n voeten op de grond.
Net zo lang,
Tot mijn mond, weer de jouwe vond.
Liefde Gedichten 2014
Liefde
Liefde
Gooi je armen om me heen
Laat me je warmte voelen
Hou me stevig vast
Laat me niet meer los
Ik wil je warmte
Ik voel hem door me heen stromen
Ik kan er maar niet genoeg van krijgen
Eenzaamheid wordt verdraagzaam
Als ik maar zo nu en dan
Je armen om me heen kan voelen
Opdat je warmte
Dan door me heen kan stromen
Liefde Gedichten 2014
Liefde
Liefde
Bemin vriendin
Ik schrijf dit aan jou,
omdat ik heel veel van je hou
je bent meer dan een vriendin
jij bent degene die ik bemin
ik wil je in mijn armen sluiten en niet meer laten gaan
met jou wil ik kijken naar de maan
en s'ochtens wakker worden
in dit mooie leven
Liefde Gedichten 2014
Ben Jij  
Hopeloos verliefd ben ik op jou
Oh, wat zou ik graag samen met jou zijn
Dat zou te mooi voor woorden zijn
Nu kan ik slechts huilen
Want ik ben niet bij jou
Ik ben bij mijn tranen
En de enige die mij daar kan weghalen
Ben jij
Liefde Gedichten 2014
Liefde
Liefde
Bestaan
Dan eens misschien, een nieuwe dag,
Dat 'k jou in mijn armen houden mag.
Geen nachten van verdriet en pijn,
Eens is het waar, ben jij weer daar,
Jij, lichtste licht van ons bestaan.
Liefde Gedichten 2014
Daalt neer over onze lijven.
De zinnen geblust
Kijk in je ogen
Ga op zoek naar plekjes
Nog niet gekust
Liefde Gedichten 2014
Liefde
Liefde
Uitkomst van mijn droom
De uitkomst van mijn dromen
dat mij dat mag overkomen
Geeft rust in mijn leven
al is het misschien maar voor even
Toch wordt de onzekerheid overwonnen
door een overvloed aan onuitputtelijke bronnen
Bronnen van liefde en genegenheid
waaruit ik put met een onbedwingbare gulzigheid
Opdat mijn honger naar liefde word gestild
zoals ik dat al zo lang heb gewild
Liefde Gedichten 2014
Liefde
Liefde
De ware
Jouw ogen,mijn ogen
Jouw lippen,mijn mond.
Jou tong bij mij naar binnen,
Jouw armen om mij heen.
Terwijl ik geniet van jouw woorden,
zachtjes in mijn oor
Zweef ik weg op zilveren wolken,
goud regent het zachtjes.
In jouw armen is het perfect,
voor eeuwig bij jou zijn is wat ik wil.
Ik weet het nu zeker
jij bent de ware.
Liefde Gedichten 2014
Liefde
Liefde
Dichter
kruip wat dichter bij elkaar,
geef elkaar een pakkerd,
als opeens van binnen uit
de liefde volop flakkert
en vind je niet de woorden om
haar alles uit te leggen,
geen nood, het lijf kan af en toe
de mooiste dingen zeggen
Liefde Gedichten 2014
Liefde
Liefde
Dood
Wanneer ik morgen doodga
vertel dan aan de bomen
hoeveel ik van je hield.
Vertel het aan de wind,
die in de bomen klimt
of uit de takken valt,
hoeveel ik van je hield.
Vertel het aan een kind,
dat jong genoeg is om het te begrijpen.
Vertel het aan een dier,
misschien alleen door het aan te kijken.
Vertel het aan de huizen van steen,
vertel het aan de stad
hoe lief ik je had.
Maar vertel het aan geen mens.
Ze zouden je niet geloven
ze zouden niet willen geloven dat
alleen maar een man alleen maar een vrouw
dat een mens een mens zo liefhad
als ik jou
Liefde Gedichten 2014
Liefde
Liefde
Door jouw
smelt mijn hart
ik wil je vasthouden
als ik huil
denk ik aan jou
dan gaat de zon weer schijnen
Als ik bij jou ben
ben ik zo gelukkig
dan telt er niets anders meer.
Liefde Gedichten 2014

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top