Hou van Jou Gedichten

IN klachinko  |  POSTED :  03:16 0

Hou van Jou Gedichten
Hou van Jou
Hou van Jou
Die ene zin
Hou van jou
Zo vaak gezegd,
zo vaak geschreven.
Soms eenvoudig,
soms uitgelegd.
Die ene zin,
dat hele speciale gevoel.
IK HOU VAN JOU,
dat is wat ik bedoel
Hou van Jou Gedichten
Hou van Jou
Hou van Jou
Droom  
elke dag droom ik over jou,
omdat ik zoveel van je hou.
dan droom ik ook,dat wij samen hand in hand,
lopen over strand.
ik zou maar niet gaan treuren,
want op een dag zal het gebeuren,
dat wij samen hand in hand,
lopen over het strand.
Hou van Jou Gedichten
Hou van Jou
Hou van Jou
Een dag pakken
Als ik een dag beet zou kunnen pakken,
vast zou kunnen houden,
dood zou kunnen knuffelen,
dan zou ik vandaag nemen.
Ik zou die dag dan fijn persen,
jou eruit knijpen
en niemand anders.
En ik zou je blijven zoenen,
totdat ook wij erbij neervielen.
Hou van Jou Gedichten
Hou van Jou
Hou van Jou
Elke minuut
Ik hou van jou
Samen zijn met jou,
dat voelt altijd zo goed.
Door jou voel ik me geweldig,
ik hoop dat dit nooit verdwijnt.
Als je me aanraakt zoals je doet,
voel ik vlinders in m'n buik.
Die zijn nog steeds niet weg,
ik hoop ook dat ze altijd blijven.
Schat, je bent zo lief,
ik wil dat je nooit meer gaat.
Maar bij me blijft,
Zodat we samen oud worden.
Ik hou Van Jou, Ik Mis Je,
Ik verlang naar jou,
Elke minuut van de dag !
Hou van Jou Gedichten
Hou van Jou
Hou van Jou
Fluister in je oor
Ik hou van jou  
kijken we naar de zonsondergang
wandelend over het witte strand
met de groenblauwe zee voor ons
een licht briesje
waait voorbij en samen genieten we van die avond
een avondje met eens twee
een avond die we nooit zullen vergeten
dan neem je men hand
en draait je naar me toe
je lippen raken de mijne
en je fluistert teder in men oor "ik hou van jou"
Hou van Jou Gedichten
Hou van Jou
Hou van Jou

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top