Gedichten SMS 2014

IN klachinko  |  POSTED :  06:30 0

Behouden wat echt is,  
Betrachten wat echt is,  
Vermijden wat slecht is,  
geef liefde die echt is 
SMS Gedichten
SMS Gedichten 
je maakt me blij 
bij jou voel ik me fijn 
ik twijfel soms over ons 
maar ik weet nu  
ik kan niet zonder je...
Ik kan helaas geen afscheid nemen 
Ik kan helaas niet bij je zijn 
Maar ik denk aan jou en voel de pijn 
Pijn die een leven lang zal duren
SMS Gedichten
SMS Gedichten 
Ooit fladderden er duizenden vlinders voor jou in mij.  
Maar door de stilte die jij achterliet  
raakte zelfs de laatste vlinder voor jou zijn weg kwijt.
en moment zonder jou. 
alleen de stilte omheen, 
ik strek me armen naar je uit, 
maar ik voel me zo alleen, 
alleen je adem laat me leven, 
een geheime liefde
SMS Gedichten
SMS Gedichten 
Er is iets mis met deze wereld. 
Er is iets mis met deze tijd. 
Na alles wat men doet en zegt. 
Denk men na en krijgt men spijt.
vriendschap is de sleutel van alle deuren die bestaan...  
zonder vriendschap ben je nergens..  
omdat de deuren dan niet open gaan
SMS Gedichten
SMS Gedichten 
je hebt mijn hart gestolen 
na een lange tocht 
kon je niet vragen  
of je het hebben mocht??
Ik hou van een bloem 
Ik hou van jou 
van een bloem heel even 
en van jou mijn hele leven
SMS Gedichten
SMS Gedichten 
liefste! Met jou tikt de klok even snel  
maar de tijden veranderen wel!  
ze worden met de minuut mooier!  
ik hoop dat je nog een hele tijd bij me blijft....
SMS Gedichten
SMS Gedichten 
Ik vergeet wat ik voor je voel. Ik wil vergeten hoeveel je voor mijn betekent,  
maar ik kan gewoonweg niet vergeten  
hoeveel ik van je hou!

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top