Afscheid SMS Gedichten 2014

IN klachinko  |  POSTED :  12:49 0

Afscheid SMS Gedichten 2014
Afscheid SMS Gedichten 2014
Plots stond je voor me,
Ik wist niet wat ik zag...
Toen herkende ik je mooie ogen,
en je lieve lach..
Een wereld die voor me open stond,
Waarin ik jou liefde vond! 
Afscheid SMS Gedichten 2014
Afscheid SMS Gedichten 2014
Beminnen en bemind worden 
is de zon aan twee kanten voelen schijnen.
Afscheid SMS Gedichten 2014
Afscheid SMS Gedichten 2014
ik stuur je vanacht 3 engelen op
de 1e zal over je waken
de 2e zal je beschermen
de 3e zal je vertellen dat ik van je hou
Afscheid SMS Gedichten 2014
Afscheid SMS Gedichten 2014
als vooruit kijken je bang maakt
en terug kijken doet je pijn...
kijk dan vooral naast je want
ik zal er altijd voor je zijn
Afscheid SMS Gedichten 2014
Afscheid SMS Gedichten 2014
Er woont een clowntje in mijn hart. 
Klein en heel apart, 
het kan dansen en springen, 
lachen en zingen ... 
heb je verdriet en moet je wenen 
dan kan je het even van me lenen.

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top