20 Liefde Gedichten

IN klachinko  |  POSTED :  04:16 0

Liefde Gedichten
Gedichten
Gedichten
Je bent toch gekomen het vrouwtje van mijn dromen het is nog moeilijk te geloven, maar je moet me een ding beloven : wil je altijd bij me zijn ?
wil je ook in mijn dromen geloven ?
wil je mijn vriendin dan zijn ?
om dan samen verder te dromen
over wat er nog verder zal komen
je bent een vrouw uit mijn dromen
Liefde 
Gedichten
Gedichten
Dromen  
Ik droom over liefde,
Ik droom over warmte,
Ik droom romantisch,
Ik droom over jou.
Liefde Gedichten
Droom  
Als ik droom, droom ik van jou
Als ik denk, denk ik aan jou
Als ik fiets, fiets ik naar jou
Als ik lach, lach ik voor jou
Ik ben denk ik verliefd op jou
Liefde 
Gedichten
Gedichten
Echt vertrouwd
Als je echt van iemand houdt,
Iemand alles toevertrouwd,
Eén die echt weet wie je bent
Ook je zwakke plekken kent,
Eén die naast en in je leeft,
Dan voel je pas wat leven is
en dat, dat liefde geven is.
Liefde Gedichten
Een blik een woord
Eén woord, één blik
één lief gebaar
betekent zoveel als
je houdt van elkaar
We hebben zoveel te geven
in die kostbare uurtjes
die we samen beleven
We hebben elkaar nodig
woorden zijn dan overbodig
Het gevoel dat iemand
van je houdt
Liefde 
Gedichten
Gedichten
je begrijpt
en vertrouwt
Momenten van liefde
begrip en geluk
scheppen een band
dat kan niet meer stuk
Liefde 
Een wolk
Een wolk in de wind
De glimlach van een kind
Een regendruppel zo lauw
Een bloem vol dauw
Een blad dansend in de wind
Samen te zijn met iemand die je bemind
Een golf die rolt op het strand
Dromen van sprookjesland
Gedachteloos laten zweven
Dat zijn de kleine dingen die je leven vreugde geven
Liefde Gedichten
Gedichten
Gedichten
Eindeloos
Eindeloos verzonken.
In de diepte van jouw hart.
Eindeloos verliefd.
Maar toch zeer overwogen.
Leef ik.
Eindeloos golvend.
In tijden die gaan komen.
Met jou verder te gaan.
Het leven van
Mijn eindeloze dromen
Liefde Gedichten
Erg blij
Je weet dit nog niet maar je zult het snel weten,
Ik heb je gezocht, waar heb je nou gezeten?
Je hebt me al een gezocht, maar ik had je afgewezen,
Ik heb je we brieven geschreven, heb je het al gelezen?
Liefde 
Gedichten
Gedichten
Het spijt me heel erg, dat ik eerst zei : NEE,
Maar ik heb me bedacht, wil je alsnog met met mee?
Ik voel me heel schuldig, wat moet ik zeggen,
Het enige wat ik kan zeggen is SORRY, wil je het overleggen?
Liefde Gedichten
Samen met mij, over de pijn die ik je heb aangedaan,
Hopen dat je me vergeeft, en daarna samen staan bij het volle maan.
Je houdt mijn hand vast, heel erg vertrouwd,
Weten dat je bij mij bent, heel warm maar ook koud.
Liefde 
Ik hoop dat je me zul zien staan, daar,
Ik wil bij jou zijn, ik ben zo alleen, en dat is naar.
Ik hou van JOU, en ik hoop jij van mij,
Als je dat doet, maar je mijn hart ERG blij
Liefde Gedichten
Fladderen
Vlinders fladderen
fladderen vrij
Vlinder fladderen
fladderen blij
Vlinders fladderen
fladderen in mij.

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top