16 Gedichten SMS

IN klachinko  |  POSTED :  04:08 0

Gedichten SMS
Liefdes sms gedichten
Liefdes sms gedichten
een nacht zonder maan, 
is komen zonder gaan, 
een fakkel zonder vuur, 
tijd zonder het uur, 
winter zonder kou, 
wat is mij zonder jouw!!!
SMS Gedichten 2014
Ik voel nog steeds  
verlang nog steeds  
Ik denk nog steeds  
en steeds  
alleen aan jou!!
Gedichten SMS
Liefdes sms gedichten
Liefdes sms gedichten
ik hou van.. 
ik hou van jou.. 
kan kan nooit meer zonder jou.. 
jou lieve ogen  
en je mooie lach  
zo veel betekenissen voor mij 
ik hou van jou ...
SMS Gedichten 2014
Ik hou van jou, 
Ik hou van jou, 
Ik hou van jou, 
Dit zijn mijn eerste woorden en mijn laatste woorden,  
maar voor jou.......voor altijd.
Gedichten SMS
Liefdes sms gedichten
Liefdes sms gedichten
Zo ver weg en toch kortbij, 
want mijn gedachten dat ben jij. 
Waar ik ook ben en wat ik ook doe, 
In mijn hart neem ik jou overal mee naar toe.
SMS Gedichten 2014
Het is en blijft een moeilijke zware strijd. 
Maar...daar waar anderen opgeven, 
zullen wij overleven. 
Want you and me...are ment to be...
Gedichten SMS
Liefdes sms gedichten
Liefdes sms gedichten
je bent niet jezelf,  
je voelt iets geks van binnen. 
het kriebelt, het voelt toch wel lekker. 
het voelt nog steeds maar gekker,  
je bent verliefd!!!!
SMS Gedichten 2014
Een vrouw met een hart van goud, 
Dat is waar ieder man van houdt, 
Gelukkig zit er zo'n hart in jou, 
Dat is de reden waarom ik zoveel van je hou!
Gedichten SMS
Liefdes sms gedichten
Liefdes sms gedichten
Ik geef je alles wat ik heb, 
Mijn liefde en mijn trouw, 
Ik geef je mijn geborgenheid, 
Kortom,.. ik hou van jou!!
SMS Gedichten 2014
Dit is wat ik je wil tonen. 
je bent het meisje van me dromen. 
Als een wens ben je uit gekomen, 
en je bent in me hart gaan wonen.
Gedichten SMS
Liefdes sms gedichten
Liefdes sms gedichten
Jouw liefde zocht ik lang  
Ik weet nog wel die kus op m'n wang 
Ik keek naar jou, jij keek naar mij  
En de liefde in mij kwam vrij...
SMS Gedichten 2014
je bent zo mooi als een pauw 
in bed lust ik je wel rauw 
dus kom maar gauw 
want lieverd ik hou van jou
Gedichten SMS
ik hou van jou 
jij houdt van mij 
samen hebben wij een geweldige relatie 
maar toch mis ik iets 
ik wil meer...
SMS Gedichten 2014
Mijn hart is omsingeld met liefde voor jou 
bij jou vind ik terug waar ik zoveel van hou
SMS Gedichten 2014
ik ben op zoek naar nieuwe woorden 
die bij ons passen 
die veel voor ons betekenen 
die alleen wij kunnen gebruiken 
woorden die zeggen hoeveel ik van je Hou.
Gedichten SMS
Liefde bestaat niet uit  
dat men samen naar elkaar zit te kijken,  
maar dat men samen uitkijkt in dezelfde richting. 

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top